وبلاگ شخصی پژمان اکبرزاده
Pejman Akbarzadeh Personal blog in Persian
فیس‌بوک / Facebook - تویتر / Twitter - تارنما / Website


۱۳۹۱ خرداد ۱, دوشنبه

مسابقه یوروویژن در جمهوری آذربایجان: از علایم ظهور امام زمان!

از کودکی به یاد دارم که چند نفر از دوستان و بستگان، هر اتفاق عجیب و غریبی که پیش می‌آمد می‌گفتند: "اینها همه نشانه‌های ظهور آقا امام زمان" است!
حالا شده حکایت برگزاری مسابقات یوروویژن در جمهوری آذربایجان؛ مسابقه ترانه‌خوانی در کشوری که ترانه‌خوان معترض در آن زندانی و شکنجه می‌شود. و از این مضحک‌تر، واکنش یکی از مقام‌های دولتی آذربایجان که می‌گوید: "ما در کشورمان زندانی سیاسی نداریم و به موازین حقوق بشری پایبند هستیم"

دیشب، شبکه دو تلویزیون هلند یک مستند تکان دهنده از بحران حقوق بشر در جمهوری آذربایجان نشان داد؛ فیلم‌هایی از خراب کردن خانه های مردم در محله ای که تالاری پر زرق و برق برای یوروویژه 2012 برگزار می شود؛ بدون اطلاع قبلی. ویدئوهایی از برخورد پرخشونت پلیس با معترضان و فشار از راه های گوناگون بر خبرنگاران منقد برای خاموش کردن صدای آنها.

در جمهوری آذربایجان، ثروتی عظیم در انحصار گروهی کوچک قرار گرفته و به پشتوانه آن ظاهرا هر چه می خواهند انجام می‌دهند. موقعیتی کمابیش شبیه به ارمنستان که کمک های عظیم جهانی را اقلیتی مافیایی در دست گرفته اند. فعالان حقوق بشر، برگزاری یوروویژن در باکو را فرصتی دیده اند برای جلب توجه جهانی به بحران حقوق بشر در این کشور کوچک نفت خیز در منطقه قفقاز.  باشد که چنین شود!

۳ نظر:

joseph گفت...

in ham az doostane america. moshkele ma ba america hal nemishavad

ناشناس گفت...

demokrai holland yani azadi motadan va azadi dokhtarane roospi azarbayjan ra dar in zamane kootah ba servate bikarane iran moghayese konid (eyvaz)

ناشناس گفت...

این جمهوری آذربایجان مثل این آخوندهای پست فطرت بیشرف هم غربی هم شرقی، ازون ور اون رفیق مشنگ اوف دستور مستقیم از پوتین میگیره از این ور هم با غربی ها لاس میزنه
حالا شما ملا پرست ها نمیخواد زیاد جوش بخورید جمهوری چسلامی منفور ترین رژیم جهان شناخته شده و همین روزهاست که ایرانیها همتون رو بریزن تو آب
آمین