وبلاگ شخصی پژمان اکبرزاده
Pejman Akbarzadeh Personal blog in Persian
فیس‌بوک / Facebook - تویتر / Twitter - تارنما / Website


۱۳۹۳ فروردین ۲۵, دوشنبه

زنی که در کنفرانس برلین می‌رقصید که بود؟


یکی از مشکلات بزرگ ما ایرانیان طبقه بندی نکردن جدی اطلاعات و وضعیت فجیع آرشیو داریمان است. در این چند روزه همزمان با سالگرد «کنفرانس برلین» (همایش پر سر و صدایی که در سال 2000 با حضور اصلاح طلبان مقیم تهران در آلمان سازماندهی شده بود) ویدئوهایی تازه ای از این برنامه منتشر شد.
یکی از صحنه‌های این همایش که البته پیش تر هم پخش شده بود صحنه رقصیدن خانم جوانی در سالن سخنرانی است. این خانم که بود؟ ظاهرا کسی نفهمید یا اگر هم فهمید علناَ اعلام نشد. به هر حال چند تصویر از ایشان را در اینجا می آوردم تا موضوع یادآوری شود و اگر کسی اطلاعاتی دارد خبر دهد.
نکته جالب اینجاست که ایشان یک گوشی هم در گوش داشتند و ظاهرا از بیرون از سالن هدایت می‌شدند!


برای دیدن ویدئوی ایشان نیز می توانید به دقیقه 13:50 در این ویدئو بروید:
امید که این تصاویر در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود و شاید مشخص شود که این افراد که تعدادشان در این سالها در خارج کم هم نبوده روشن شود که که بودند و از کجا هدایت می شدند تا اینکه همه چیز در دایره حدس و گمان بماند.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

خجالت بکش اطلاعاتی بازی در نیار. چه اهمیتی داره که این خانم کی بود. مهم این بود که نشان داد که آدمکشان خط امامی که امروز اصلاح طلب شده اند, از حمایت و پشتیبانی مردم برخوردار نیستند و افکار عمومی غرب را نسبت به بیزاری ردم از همه جناح های رژیم ولایی آگاه کردند و امکان زد و بند آدمکشان خط امامی را با دول استعمارگر گرفتند. مهمتر از همه اجازه ندادند که این زد و بند کثیف با آدمکشان خمینی به نام حمایت از افکار عمومی ایرانیان به خورد افکار عمومی غرب داده شود. البته همین هم شما ها را سوزانده است.

از ان گذشته ابله اطلاعاتی, کسی که به آهنگی میرقصد, حتما گوشی ام پی تری یا واکمن یا دستگاه پخشش را هم در گوشش فرو میکند و با ان آهنگ میرقصد.آخر هر گوشی که دیدی برای فرمانبری و اطلاعات جمع کردن نیست که تو فورا قیاس به نفس میکنی.