وبلاگ شخصی پژمان اکبرزاده
Pejman Akbarzadeh Personal blog in Persian
فیس‌بوک / Facebook - تویتر / Twitter - تارنما / Website


۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۵, دوشنبه

مستندی از فجیع‌ترین سانحه هوایی هلند و نادیده گرفتن نقش اسراییل

امروز مستندی تکان‌دهنده درباره فاجعه سقوط هواپیمای اسراییلی روی یک مجمع مسکونی در جنوب شرقی آمستردام را تماشا کردم؛ حادثه‌ای که در اکتبر ۱۹۹۲ رخ داد و بیش از چهل کشته برجای گذاشت.
اگر به دلیل هوای آفتابی، بیشتر ساکنان آپارتمان‌هایشان را ترک نکرده بودند، تعداد کشته‌ها بسیار بیش از این بود.
این مستند که توسط شبکه نشنال جئوگرافیک تهیه شده، بخشی از جنبه‌های سیاسی جریان مانند پیامدهای انفجار بر سلامت بازماندگان و افشاگری یک مقام خطوط هوایی اسراییل را نادیده گرفته ولی همچنان دیدنی‌ست.
تکان دهنده‌ترین بخش در این فیلم، به باور من، حضور مادری است که دو فرزندش را در حادثه از دست داده است. 
شما هم این مستند چهل و پنج دقیقه‌ای را ببینید:


۳ نظر:

ناشناس گفت...

توهم توطئه! نقش اسرائیل!
دقیقا علت های سقوط بررسی شده!
شما چی شکر فرمایش میکنید؟
چه دخلی به مزخرفی که تهش بلغور کردی داشت؟

ناشناس گفت...

1لطفا تيتر خودتونو تصحيح كنيد.
اين فاجيع ترين حادثه هوائي نيست.
2.اسرائيل در اين فاجعه هيچ نقش نداشت، چرا كه هواپيما و بار و خلبانانشو از دست داد.

پیانیست گفت...

سلام. من اسم شما رو تو مجله موسیقی ملودی دیدم و جستجو کردم و وبلاگتون رو دیدم. خودم عاشق پیانو هستم و یکی هم برقیشو البته، خریدم ولی نتونستم بیشتر از 10 ماه کلاس برم. حالا دخترم کوچکترین نوازنده یه ساز بومی مازندرانی هست و خیلی اجرا داشته. و به پیانو علاقه ای نشون نمیده ولی درستش میکنم. امیدوارم بتونین به وطن برگردین. موفق باشین. دوست دارم باز هم نوشته هاتون رو بخونم.