وبلاگ شخصی پژمان اکبرزاده
Pejman Akbarzadeh Personal blog in Persian
فیس‌بوک / Facebook - تویتر / Twitter - تارنما / Website


۱۳۹۰ مرداد ۱۲, چهارشنبه

هدف نایاک چیست؟ پشتیبانی از ایرانیان-آمریکایی یا حمله به مجاهدین؟

نایاک (NIAC) یا «شورای ایرانیان آمریکایی» چه سازمانی است؟ در ماه‌های اخیر این موضوع برای من به یک پرسش بزرگ تبدیل شده. به تارنمای نایاک مراجعه می‌کنم. در آنجا نوشته شده که فعالیت این سازمان، پشتیبانی از حقوق ایرانی-آمریکاییان است اما یکی از فلش‌های بزرگ در نخستین صفحه سایت نایاک، علیه سازمان مجاهدین است. چند خبرنامه‌ای هم که در ماه‌های گذشته از این سازمان دریافت کرده‌ام همگی بیانیه‌هایی علیه سازمان مجاهدین است.

من هیچ گرایشی نه به سازمان مجاهدین دارم نه به دیگر گروه ها. اما برایم عجیب است که سازمانی که از بسیاری از ایرانیان مقیم آمریکا برای فعالیت‌هایش کمک مالی می‌گیرد (به دلیل خدمت به جامعه ایرانی-آمریکایی)، تمام ایمیل‌های اخیرش به مشترکان، علیه مجاهدین و درباره این سازمان است.

اگر کسی ایده‌ای دارد لطفا مرا هم آگاه کند... سپاس.


۳ نظر:

ناشناس گفت...

نایاک یک لابی آخوند هاست. ادعا میکند که منافع ایرانیان در آمریکا را نمایندگی میکند، ولی تمام فعالیتهای اصلی ان برای حفظ رژیم و کمک رساندن به ان است. بعد از وقایع سال ۱۳۸۸، بلافاصله فاتحه قیام را خواند و به آمریکایی ها گفت که باید از احمدی نژاد دفاع کنند. همین چند ماه پیش، ری تکیه و همسرش مقاله ای در نیویورک تایمز چاپ کرد که مجددا هدفش توجیه حمایت کردن از احمدی نژاد بود.

همه دوستان ضدّ جمهوری اسلامی، از جمله سلطنت طلبها و سبزها: اگر واقعاً ضدّ خامنه ائی هستید، اگر بر علیه فعالیتهای رژیم جانی آخوندها هستید، این یک آزمایش بزرگ برای شمست، که بدون شرط، اهداف ضدّ ایرانی نایاک را محکوم کنید.

ناشناس گفت...

khob baraye iynke mojahedin doshman iran va mardom hastand.

ناشناس گفت...

چوب را که بر میداری گربه دزده فرار میکنه رژیم اخوندی و جنبش سبز اخوندی و مشروطه خواه اخوندی و نایاک آخوندی همه به تکاپو افتادند رژیمی که قانونهای جنایت را برای حفاظت خود نوشته حق نداره که از جنگ و خونریزی شکایت کنه اگر این رژیم خونخوار از روز اول به حق انتخاب افراد احترام میگذاشت ما الان اینجا نبودیم