وبلاگ شخصی پژمان اکبرزاده
Pejman Akbarzadeh Personal blog in Persian
فیس‌بوک / Facebook - تویتر / Twitter - تارنما / Website


۱۳۹۲ خرداد ۱۵, چهارشنبه

آن همه جنایت در کشوری که اکنون محبوب‌ترین است

شاید هیچ ملتی به اندازه آلمانی‌ها نباشد که این همه فیلم و سریال درباره جنایت‌های سربازان آنها در زمان جنگ جهانی ساخته شده باشد.
این آثار تنها مربوط به آن زمان نیست. هنوز هم روزانه از شبکه‌های تلویزیونی و سینماها فیلم‌هایی از آن روزگار ساخته و پخش می‌شوند.
هیچ تلاشی برای سرپوش گذاشتن روی نسل کشی و دیگر جنایات آن زمان از سوی آلمانی‌ها وجود ندارد.
اما با همه اینها، چند روز پیش، اخبار اعلام کرد که آلمان محبوب‌ترین کشور جهان شناخته شده است و کشور ما ایران جزو وحشت‌بار ترین کشورها.
نباید آفرین گفت به ملتی که با آن پیشینه در گذشته‌ای نه چندان دور، اکنون عنوان «محبوب‌ترین» کشور دنیا را به خود اختصاص داده؟
شاید آلمانی‌ها حق داشته باشند که تصور کنند آسمان ترک برداشته و آنها از آن افتاده‌‌اند! این پرستیژ جهانی یک شبه پدید نیامده. نتیجه زحمت و جدیت شبانه روزی این ملت است.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

امام زمان :
بگو این میمونها را از قم بیرون بریزند(خاتمی و مهاجرانی و عبدالله نوری)

http://www.dailylink.ir/news.php?link=33618

kambiz.akhavan گفت...

Doste azaiz chenin khabari sehat nadare. Almaniha manfoortarin mardom va manfoortarin keshvar dar donya va makhsoosan dar Europa hastand. Doroghha ra bavar nakonid

ناشناس گفت...

آقای کامبیز از کجا میگویید که دروغ است و صحت ندارد ؟!! مردم دنیا پیشرفت کرده اند و رووز به روز بافرهنگتر میشوند و به جرم و گناه پیشینیان مردم معاصر آلمان را محاکمه نمیکنن و از آنها تنفر ندارند و این امر به این دلیل است که آلمانهای باهوش برای ساختن کشور خود مثل ایران عمل نکردند به کشورهای دیگر توهین نکردند به ادیان دیگر توهین نکردند دیگر سر جنگ نظامی با هیچ کشوری نداشتند و به جای کوبیدن به طبل تو خالی قدرت و پیشرفت و مدیریت دنیا و دموکراسی تلاش کردند یرای ساختن کشورشان و برای ارتباط با دیگر ملتها و این شد که کشور ویران شده آلمان شد بزرگترین اقتصاد اروپا و صنعتی ترین کشور دنیا و همان 1 در 5+1 گویای همه این مسائل است ...مثل حکومت جمهوری اسلامی نباشید که به جرم سابقه سیاسی پدر و مادر فرزند را از حق همه چیز محروم میکردند و گاه اعدام هم کردند .....!