وبلاگ شخصی پژمان اکبرزاده
Pejman Akbarzadeh Personal blog in Persian
فیس‌بوک / Facebook - تویتر / Twitter - تارنما / Website


۱۳۹۱ فروردین ۳۱, پنجشنبه

جزیره ابوموسی و باز هم جو زدگی ایرانی‌ها

چند دقیقه پیش خوندم که خیلی از ایرانی‌ها در فیسبوک دارن محل تولدشونو به "ابوموسی، هرمزگان، ایران" تغییر میدن!

 ما ایرانی‌ها فقط متخصص همین جو زدگی‌ها هستیم. حالا ازمون بپرسن از تاریخ و فرهنگ و جغرافیای این جزیره چی میدونین هیچی نمی دونیم! چنددرصمون نام پارسی این جزیره رو می‌دونیم؟!

فردا بخواییم پول جمع کنیم که مثلا یه کتابچه رنگی درباره این جزیره منتشر کنیم هیچکی یک سنت هم نمی ده ولی میریم چلوکبابی 25 یورو می خوریم و صدامونم در نمیاد! دو نفر هم بخوان کاری انجام بدن اینقدر انگ بهشون می چسبونیم که پشیمون بشن... ملت عجیبی هستیم.


۴ نظر:

ناشناس گفت...

این فقط تلاش حکومت برای انحراف افکار ملی از مشکلات و مسایل شدید داخلی بود متاسفانه عده کثیری هم کور کورانه در این دام افتادند و ناخواسته اب به این اسیاب ریختند .
واقعا ادم از این همه سطحی نگری متاسف میشه که چقدر راحت حکومت میتونه مردم رو بازیچه کنه.
اما کلا کاری از پیش نمیبرند و مشکلات با این فرافکنی ها حل نخواهد شد و روز به روز بشتر و بیشتر استخوان حکومت را خواهد شکست

ناشناس گفت...

شما که جو زده نشدین چرا مطلب میزارین براش. تو اگه عرزه داری راهکار بده بد خودت اول انجامش بده بد نق بزن که پز داده باشی کوچولو.

ناشناس گفت...

مگه نشنیدی میکن:هنر نزد ایرانیان است و بس؟؟ایرانی در جعل و تحریف تاریخ و دستکاری اون هم نظیر نداره.

ناشناس گفت...

باور کن هموطنانمون حاظر نیستن یک روز رو هم او این جزیره ها بگذرونن ... البته باز دلیل نمیشه اونا یه همچین چیزی بگن ... ولی خداییش این دفه ایران خودش این جنجال رو شروع کرد که افکار عمومی رو از اجلاس۵+۱ و وضعیت سوریه و مرتضوی و هزار و یک مشکل دیگه منحرف کنه ... و مردمی که برای گرانی های اخیر صداشون در نیومده حس ناسیونالیزمشون گل کنه ... تاریخ رو خوب خوندند چون هیتلر و ماءو هم از این کارها زیاد کردند!