وبلاگ شخصی پژمان اکبرزاده
Pejman Akbarzadeh Personal blog in Persian
فیس‌بوک / Facebook - تویتر / Twitter - تارنما / Website


۱۳۹۰ آذر ۱۷, پنجشنبه

فاجعه امسال در بندرعباس و لزوم آغاز یک حرکت

فاجعه‌ای که امسال در بندرعباس از بابت برخورد نوزاد با پنکه سقفی در مراسم عزاداری رخ داد نباید آغازی برای یک حرکت باشد؟

حرکت علیه رسوم پوسیده و وحشیانه ای که چنان به مردم تحمیل شده که اکنون بخشی تصور می‌کند قسمتی از هویت فرهنگی‌شان است.

در همین هلند هم "هیات عاشقان امام حسین" با همکاری سفارت جمهوری اسلامی، پول بی زبان مردم را خرج برگزاری این مراسم می‌کند. همان پولی که باید صرف کودکانی شود که تا نیمه شب در پارک‌ها آدامس فروشی نکنند.

در بین ایرانیان روشنفکر داخلی و خارجی هم ظاهرا کم نیستند افرادی که بامداد عاشورا ظرف به دست منتظر پلو خورشت هستند! آن وقت ما می خواهیم این مملکت را با چنین طرز فکری درست کنیم؟!

کاش بامداد عاشورا آنقدر غیرت داشتند پا می‌شدند بروند از مادر سهراب اعرابی دلجویی کنند. آن هم پیشکش، بتمرگند در خانه بیرون نیایند ! واقعاً خجالت آور است!

پیوند به ویدئو در بالاترین / یوتیوب

۳ نظر:

ناشناس گفت...

من نمیدونم شمایی که با این چیزا مشکل دارید چرا خودتون یکی از اینکارا که یاد عزادارا میدید خودتون انجام نمیدید.مگه فقط عزادارا پا دارند.شما پا ندارید؟بابا خودتون جمع شید یکی از اینکارا که یاد همه میدید یکیشو فقط یکیشو خودتون انجام بدید.بقیه هم یاد میگیرند.این چند روزه نشستین پشت کامپیوتر اون رگ موعظه تونم گل کرده هی دارید به ملت خط مشی یاد میدید.بابا یکیشم خودتون انجام بدید.ول کنید این کامپیوترو یک ذره کار عملی بکنید.قدم اول وهمین الان با انتشار نظر من بردار.با اینکار یک اقدام عملی با عنوان زنده باد مخالف من برداشتی.

پژمان اکبرزاده گفت...

من چه کاری یاد عزادارا دادم که خودم انجام ندادم؟!!!!

ناشناس گفت...

اول بگم که من طرف سخنم فقط خص شما نیست علت اینکه پیاممو اینجا میذارم اینه که دیدم شماپیامهایی که با نظرت مخالف هست رو میذاری مثل بقیه هم نظراتت نیستی که یک پا جمهوری اسلامی هستند منتها ازنوع غیر دینیش.پیامم اینه:بزرگترین تظاهرات واعتراض این ملت بعد از انقلاب به رهبری یک فرزند زهرا(س)وبا شعار یاحسین شکل گرفت که همین سایت بالترین از مولود های همون اعتراضه.ولی الان شرمنده ام که بگم همین سایت به بزرگترین دشمن همون مذهب وحسینی تبدیل شده(البته منظورم همه عضوهاش نیست بلکه بیست درصدشون)که این حرکت مردم از اون شکل گرفت.از شما دوست عزیز وهموطنم هم خواهشی دارم.من در این سایت عضو نیستم اما یک جوانمردی بکن واین پیام منو در بالاترین به اشتراک بذار.چون خیلی این چند روزه حرص خوردم.ممنون